Wie kan mij meer informatie geven over de schrijfster Janke Reitsma, die het boe...

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

Wie kan mij meer informatie geven over de schrijfster Janke Reitsma, die het boek “Laura’s Litteken” geschreven heeft?

Antwoord

Beste vraagsteller,

Janke Reitsma werkt voor de christelijke Uitgeverij Mes in Capelle aan den IJssel. Het lijkt ons verstandig dat je zelf contact met hen opneemt voor meer informatie: Tel. 06-54975651, E-mail: info@uitgeverijmes.nl

Redactie Vragenrubriek

Tags in dit artikel:

boeken