(Te) jong trouwen

Alie Hoek - van kooten / Geen reacties

Vraag

Ben je te jong als je op je 19e trouwt?

Antwoord

Als je al een aantal jaren vaste verkering hebt met elkaar en je bent er allebei heel serieus mee bezig, dan hoeft 19 jaar niet te jong zijn om al te gaan trouwen.

Na een aantal jaren serieuze verkering moet een stel ook de gelegenheid krijgen om met elkaar te kunnen gaan trouwen ook al is men dan nog maar 19. Wel hoop ik dat opleiding en studies daar niet onder zullen lijden en zullen worden afgerond met een diploma.

Alie Hoek-van Kooten

Lees meer artikelen over:

trouwplannen