(...) Zij is mijn eerste vriendin, dus hoe weet ik nou dat ik bij een ander niet...

Alie Hoek - van kooten / Geen reacties

Vraag

Ik twijfel heel vaak aan mijn vriendin, maar in de antwoorden van Alie Hoek-van Kooten staat dat je dat waarschijnlijk met iemand anders ook hebt. Zij is mijn eerste vriendin, dus hoe weet ik nou dat ik bij een ander niet zou twijfelen? Mijn twijfels zijn reëel, zeggen ook anderen. Hoe weet ik dan wat ik moet doen?

ADVERTORIAL

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

In Egypte is het steeds lastiger om rond te komen. Voedselprijzen rijzen de pan uit. U kunt het verschil maken door een voedselpakket voor een gezin van Egyptische christenen te kopen, die wij uitdelen ter plaatse. Heel praktisch willen we hiermee handen en voeten geven aan de opdracht van God om de armen te voeden.

Doet u mee?

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

Antwoord

Natuurlijk kunnen twijfels ook reëel zijn en dan is het goed die onder ogen te zien. Niemand kan je zeggen of je bij een ander ook niet zou twijfelen. Ik denk dat het voor jou heel goed is een en ander op te schrijven. Wat zijn de goede kanten van je relatie/vriendin? Waar maak je je zorgen over? En wat zijn de echt negatieve kanten? Als je zo een en ander op papier ziet staan, kun je veel beter de juiste beslissing nemen.

Alie Hoek-van Kooten
Alie Hoek - van kooten

Tags in dit artikel:

verkering