Op de mond zoenen

Alie Hoek - van kooten / Geen reacties

Vraag

Ik heb een vraag over zoenen. Ik heb al een tijdje verkering met een meisje. We  zoenen elkaar op de mond. Ik ben niet de enige bij wie ze dit doet. Ze doet het ook bij haar tweelingbroertje en zusje. Ik heb het idee dat dat niet hoort. Hoort het niet alleen tussen vriend en vriendin die een vaste relatie hebben?

Antwoord

Binnen hechte gezinnen wordt er ook wel over en weer op de mond gezoend. Toch zullen dat dan meer vluchtige zoenen zijn en binnen een verkeringsrelatie zullen het meer hartstochtelijke, langer durende zoenen zijn. Met ander woorden: tussen het op de mond zoenen binnen gezinnen en op de mond zoenen binnen een relatie kunnen behoorlijke verschillen zitten, dat zijn echt niet dezelfde soort van zoenen.

Alie Hoek-van Kooten

Tags in dit artikel:

verkeringzoenen