(...) Ik kan heel goed met haar praten, maar ik voel me lichamelijk niet tot haa...

Alie Hoek - van kooten / Geen reacties

Vraag

Ik heb sinds enige tijd contact met een vrouw. Ik kan heel goed met haar praten, maar ik voel me lichamelijk niet tot haar aangetrokken. Wat moet ik nu doen? Gewoon beseffen dat er niet meer in zit of toch doorgaan en komt dat vanzelf?

Antwoord

Het is voor mij heel moeilijk om op zo’n korte vraag waarin verder niets over de situatie en omstandigheden wordt verteld, een duidelijk antwoord te geven. Meestal begint een relatie met elkaar met woorden te leren kennen en komt in de loop van de tijd vanzelf het verlangen om elkaar ook lichamelijk aan te raken. Zeker als het je eerste relatie is, kan die lichamelijke afstand best wel heel erg groot zijn en is het niet niks om de ander meer intiem te gaan zoenen of elkaar vast te houden. Maar als het helemaal niet op gang komt, is dat toch wel vreemd. Heb je zelf enig idee waarom dat zo is? En is dat bij haar ook zo of juist niet?

Alie Hoek-van Kooten

Tags in dit artikel:

relaties