Verantwoord weg met Refoveilingen.nl

VEENENDAAL - Zojuist is Refoveilingen.nl gelanceerd. Refoveilingen.nl is het online veilingplatform voor de reformatorische gezindte. Zes dagen per week gaat een keur aan uitjes onder de digitale veilinghamer gesorteerd op dagje weg, avondje weg en langer weg. In samenwerking met haar partners biedt het platform aantrekkelijke en verantwoorde vrijetijdsbesteding aan, zoals concerten, musea, natuurparken, hotels, restaurants, cursussen en vakanties.


Het onderscheidend vermogen van het nieuwe concept is de focus op de reformatorische gezindte. Al het aanbod op de site is gefilterd en één op de drie veilingen is van een reformatorische aanbieder.

40 veilingen per dag

Meedoen is eenvoudig: Geïnteresseerden kunnen eenmalig kosteloos een account aanmaken, inloggen en bieden op de gewenste veiling. Degene met het hoogste bod bij sluiting van de veiling, verwerft het arrangement. Vanaf 30 maart worden met uitzondering van de zondag dagelijks zo’n 40 veilingen gehouden. Dat houdt in de praktijk in dat dagelijks tussen 9.00 uur ’s ochtends en 0.00 uur om de twintig minuten een veiling sluit.


 
Reacties (24)

matthew | zaterdag 30 maart 2013 08:34
Ik krijg hier echt kriebels van..
Moet de reformatie er bij gehaald worden?? is refo een handels en kwaliteitskeurmerk geworden??
Als ik dus niet via deze site met een veiling mee doe ga ik dus niet verantwoord weg??

Hebben wij niet de opdracht om een lichtend licht en een zoutend zout te zijn! ??

Zo bereiken we dat niet
Max | zaterdag 30 maart 2013 11:39
Makkelijk joh, hoeven we zelf niet meer na te denken!
blijblij | zaterdag 30 maart 2013 13:18
Ik weet niet wat Refoveilingen betaalt, maar het is enorm irritant!!!!!
1x 15 seconden wachten lukt nog net, maar als je vervolgens van het forum naar de homepage wil moet je weer 15 sec wachten, als je inlogd moet je 15 seconden wachten (meer acties nog niet uitgeprobeerd). Hopelijk blijft dat niet de hele maand zo, of is het alleen maart? dat zou het dragelijk maken....
Anders ga ik bij de concurrent een lekker onverantwoord maandje weg boeken ;)
Catherine | zaterdag 30 maart 2013 15:47
Mensen, welke dag is het maandag??????????
De beheerder van RW wil zeker de jongens van GeenStijl hierheen lokken?
blijblij: op dinsdag is alles weer normaal hoor, zul je zien! ;-)
Omega | zaterdag 30 maart 2013 16:58
Er zijn refo kranten, tijdschriften, scholen, kerken; uitgaansgelegenheden; reisorganisaties; websites, beurzen enz. Tja, waarom dan ook geen Refoveiling? En het leuke is, je hoeft van al die aanbiedingen geen gebruik te maken via Refoveiling, maar je mag ook gewoon zelf de volle mep betalen ;-)
erishoop | zaterdag 30 maart 2013 18:57
wat een zielige vertoning

ik koop al jaren via andere veilingsite 's en kan zelf heel goed de keuze maken

daarnaast koop en verkoop ik al jaren via marktplaats en ik verkoop aan refo's en aan islamieten want ik heb mijn naasten lief

binnenkort ook vast

refo tv
refovoetbal
refomarktplaats
refofietsen
refoauto's
refo snoep
refo brood
refo koek
refo wcpapier
refo wijn
refobier
refojenever
refo fietsverlichting
Pol | zaterdag 30 maart 2013 20:49
Helemaal eens met Matthew! Hoe kunnen we een lichtend licht zijn en een zoutend zout als we alleen met refo-mensen omgaan. Gij zult Mijn getuigen zijn, Ga de wereld in! Nog even en er komt een refostad waar iedereen gaat wonen, hekwerk erom heen en de grote boze heidense buitenwereld hebben we niet meer nodig, want we zijn zelf zo goed.
Ineke | zaterdag 30 maart 2013 21:47
Beetje overtrokken reactie's hier....Je bent niets verplicht kunt alleen korting krijgen indien je iets ziet wat je geschikt lijkt.Ik ben blij met dit initiatief!
matthew | zaterdag 30 maart 2013 21:58
@erishoop

refomarktplaats is er al zie www.refomarkt.nl

ik vindt de reclame van RV trouwens ook zeer irritant bij het bezoeken van refoweb
Omega | zondag 31 maart 2013 20:55
@Erishoop Refobier! Daar zit een column in (tip voor de redactie). Wel met alcohol, maar je wordt er niet dronken van ;-)

@Matthew Deze 'irritante' reclame zorgt er voor dat Refoweb weer een tijdje kan blijven draaien en ruim 1 miljoen unieke bezoekers daar op de één of andere wijze plezier aan mogen beleven ;-)